فیلم های آموزشی

مثال های کاربردی

آموزش PLC

در سال های اخیر به واسطه رشد صنایع، استفاده از پی ال سی و اچ ام ای افزایش یافته است. به موازات این موضوع، افراد و موسساتی با هدف کسب درآمد، اقدام به آموزش PLC از طریق برگزاری دوره های حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری کرده اند.

برندهای مختلفی از PLC در بازار ایران استفاده می شود. از این رو، دوره های آموزش پی ال سی عمدتا به صورت آموزش چندین برند PLC برگزار می شود که هریک از این برندها دارای نرم افزار مختص به خود هستند. در طی این دوره ها، دانشجو با حجم وسیع از اطلاعات روبرو می شود که این امر منجر به کاهش راندمان آموزشی در طول دوره می شود.

از دیگر سو، در حوزه آموزش های غیرحضوری، غالبا آموزش ها جامع نبوده و یا دارای هزینه بالایی هستند. شرکت فراروپایا به عنوان تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی، رسالت خود را در ارتقا صنعت ایرانی می داند. از این رو سیاست شرکت در تدوین دوره آموزش PLC به صورت ویدیوهای آموزش پی ال سی و مثال های کاربردی در آموزش PLC به صورت جامع و رایگان است. شرکت فراروپایا از این تصمیم دو هدف را دنبال می کند:

  •  در وهله اول پرورش نیروهای جوان و با استعداد که آینده صنعت کشور را رقم می زنند.
  • در وهله دوم کمک به صنعت ایرانی با محصولات کاملا ایرانی

آموزش PLC شرکت فراروپایا با چه نرم افزاری انجام می شود؟

شرکت فراروپایا دارای نرم افزار اختصاصی برای پی ال سی و اچ ام ای های خود است. نرم افزار FBD Editor تحت زبان FBD به شما این امکان را می دهد که برنامه مورد نظر خود را نوشته و یا به طراحی صفحات HMI بپردازید.

دوره آموزش PLC شامل چه مطالبی است؟

دوره آموزش PLC شرکت فراروپایا، ضمن معرفی محصولات شرکت، برنامه نویسی پی ال سی های فراروپایا را تحت نرم افزار FBD Editor آموزش می دهد. آموزش ها کاملا جامع و رایگان هستند و در دو دسته بندی کلی طبقه می شوند:

  • ویدیوهای آموزش پی ال سی
  • مثال های کاربردی از آموزش پی ال سی

هر یک از دسته های فوق به زیردسته های جزیی تری طبقه بندی می شوند. برای شناخت کامل از مباحث مطروحه در طول این دوره آموزشی فلوچارت زیر را بررسی کنید.

آموزش پی ال سی

دوره PLC فراروپایا به چه صورت برگزار می شود؟

با توجه به سیاست شرکت، دوره های آموزش PLC فراروپایا به صورت کاملا رایگان و مجازی برگزار می شود. شرکت فراروپایا دوره های حضوری در محل شرکت را به ندرت برگزار می کند. دوره های حضوری عموما به صورت خصوصی و با هزینه حداقلی برگزار می گردد. دوره ها کاملا عملی و شامل مساعل پرتکرار صنعتی هستند. شرکت های ماشین سازی که قصد استفاده از پی ال سی های شرکت را دارند می توانند نیروی متخصص خود را به شرکت معرفی و آموزش رایگان دریافت کنند.

دور PLC فراروپایا چقدر زمان بر است؟

دوره آموزش PLC فراروپایا به دو صورت مثال های کاربردی و فیلم های آموزشی تهیه شده است. در تهیه این ویدیوها فرض بر آن است که مخاطب هیچ شناختی از پی ال سی و برنامه نویسی پی ال سی ندارد. اگر شما جز این دسته از هنرجویان هستید، طبق تجریه شرکت این دوره را سی روزه فراخواهید گرفت. در حالت دوم اگر شما جز برنامه نویسان پی ال سی با سایر برندها هستید و اکنون علاقمند به کارکردن با محصولات فراروپایا شده اید، نیاز به مشاهده و مطالعه تمامی آموزش ها ندارید و صرفا با مطالعه مفاهیم اولیه و آشنایی نسبی با محیط نرم افزار قادر به برنامه نویسی پی ال سی فراروپایا خواهید بود.

آیا در طول دوره آموزش PLC امکان پاسخگویی از سوی شرکت وجود دارد؟

در تهیه دوره آموزش PLC سعی بر آن شده تا مطالب از ساده ترین مساعل شروع و سمت تمرینات پیشرفته تر حرکت کند. از این رو طبق تجربه شرکت در حین آموزش با مشکل قابل توجهی مواجه نخواهید شد. از دیگر سو شرکت فراروپایا با هدف پرورش نیروی متخصص در این حوزه، تمام تلاش خود را در مرتفع ساختن مشکلات احتمالی پیش خواهد گرفت.

گذراندن دوره PLC فراروپایا چه مزیت هایی خواهد داشت؟

تمام افرادی که از محصولات فراروپایا استفاده می کنند جز خانواده بزرگ فراروپایا محسوب می شوند. از این منظر شرکت به منزله ورود شما به این خانواده، برای شرکت های ماشین سازی تخفیف در فروش محصولاتش را لحاظ خواهد کرد. و برای مهندسین و پیمانکاران علاقمند به همکاری بلند مدت، امکان اعطای نمایندگی را خواهد داشت.

فهرست